Gramafon, 2024 sezonuna ''merhaba'' dedi

Promosyon ürünleri, firma veya kurumların, kurumsal kimliğine bağlı kalarak hazırlanan çeşitli hediyelik veya kullanışlı reklam ürünleridir. 

Bunlardan başlıcaları, hediyelik setler, seramik ve porselen ürünler, hambez kaymak çanta, mouse pad, şemsiye, ahşap palet ve ahşap bardakaltı, kalem, ajanda, duvar saati, t-shirt, polar ceket, hesap makinesi, usb gibi ürünlerdir. 

Bunun amacı, etkili ve kullanışlı tanıtım ürünlerinin, elden ele dolaşmasını sağlayarak marka bilinirliğini ve algısını oluşturarak, markanın daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlamaktır. 

Bir ürün üzerinde baskılı marka, slogan veya logo olmadığı sürece bu ürün ''konuşan'' bir ürün değildir. 

Ancak bu ürün baskılı olduğunda artık gittiği her yerde, alındığı her elde, konduğu her masada sizin adınıza sizin tanıtımınızı yapacak "konuşan" bir üründür. 

Buna bazıları, hediyelik eşya der, bazıları promosyon ürünü, bazıları da eşantiyon der, bu kavramların hepsi aynı kapıya çıkar. Hepsinin hedefi kısaca "tanıtım" dır. 

Tanıtım, pazarlama ve markalaşma, kurum kimliğine ve bilinirliğine ciddi derecede katkı sağlar. 

Hedef kitlenize veya müşteri portföyünüze, onların günlük hayatta sürekli kullanabileceği ürünler hediye etmeniz, akılda kalıcı olmanızı sağlar. 

Hele ki, bu ürün doğru seçilmişse ve doğru zamanda, doğru yerde hedef kitlenizle buluşmuşsa etkisi çok daha kalıcı ve yüksek olacaktır. 

Mesela, mobilya aksesuarları üreten bir firmanın hedef kitlesi aksesuar tedariği yaptığı mobilya firmalarının ustalarıysa, doğru ürünü bulmak için burdan yola çıkmalı. Bu mobilya ustalarının en çok kullandığı veya ihtiyaç duyduğu ürün, çelik metre, hesap makinası, çizim defteri veya su terazili kalemse bu ürünlerin hediye edilmesi çok daha etkili olacaktır. 

Ülkemizde, promosyon ürünleri üretimi de oldukça yaygın seviyededir. Uzak doğuya bağımlılık ve ithalat ihtiyacı gün geçtikçe azalmaktadır. 

Yerli ve milli sermayeyi destekleme hedefi doğrultusunda AR-GE ye büyük önem veren Gramafon promosyon, neredeyse yılın 52 Haftası sürekli yeni ürünler ortaya koymaktadır.

Ürettiği ürünlerin %25 ini de ihracaat yapan Gramafon promosyon, 2024 yılında bu oranı %50 bandına çıkarmak hedefindedir.

Bu hedefle 2024 yılının trendleri olarak sayabileceğimiz ürün çeşitlerinden,

Baskılı,

#Mousepad

#Kaymakhambezçanta

#Metalbardakaltı

#Havlu

#Şemsiye

#Hesapmakinesi

#Metalkalem

#Ajanda

#Masasetleri

#Cepdefterleri

#Tshirt

#Seramikveporselenkupa

#Kahvefincanı

Gibi ürünler olarak sayabiliriz. 

2024 yılı sezonunun, ekonomimizin inkişaf edeceği, savaşların duracağı barış dolu bir yıl olmasını temenni ederiz. 

Saygılarımızla

Gramafon Promosyon